בדיקת דיוק ומהירות קריאת צרופים ותנועות לפי ארבע מהירויות מותאמות וניתוח ממצאים יעיל ומדויק.
מה ההבדל בין ב' ל- בּ'?  דְּגוּשָה אוֹ רָפָה?
מה ההבדל בין כ' ל- כּ'?  דְּגוּשָה אוֹ רָפָה?
מה ההבדל בין פ' ל- פּ'?  דְּגוּשָה אוֹ רָפָה?
מה ההבדל בין ש' ימנית ל- ש' שמאלית? כיצד נבחין ביניהן? מוזמנים לצפות בסרטון ובפעילויות המשלימות
יחידה ראשונה בסדרת 'כתיבה נכונה'. נכיר את המילים הרטובות - הנכתבות באות ט'.
יחידה שניה בסדרת 'כתיבה נכונה'. נכיר את המילים הצומחות - הנכתבות באות ע'.
יחידה שלישית בסדרת 'כתיבה נכונה'. נכיר את המילים המלכותיות - הנכתבות באות כ'.
יחידה רביעית בסדרת 'כתיבה נכונה'. נבחין בין המילים 'עִם' וְ 'אִם' ומתי משתמשים בהן.
איך נדע אם המילה שקראנו היא בלשון זכר או בלשון נקבה? נוסיף למילה שם תואר מתאים!
מה הן מילות נרדפות? נכיר זוגות של מילים בעלות משמעות זהה או קרובה
נלמד על השעון ונתרגל את שטף הקריאה
נלמד על מילות קישור ויותר חשוב, נלמד מדוע משתמשים בהן.
נשלים משפטים באמצעות תבניות מילים חוזרות. ונחזק את השטף והדיוק בקריאה.
נשלים משפטים באמצעות תבניות מילים חוזרות. ונחזק את השטף והדיוק בקריאה.
נשלים משפטים באמצעות תבניות מילים חוזרות. ונחזק את השטף והדיוק בקריאה.
נקרא טקסט מידעי. הידעתם שמושית נקראת כך משום שעל גופה יש שבע נקודות?
 גילי איבדה את המטריה שלה בבית הספר. כנסו לשיעור ותגלו מי עזר לה למצוא אותה...
ידעתם שרוב גופה של המדוזה מכיל מים? כנסו לשיעור וגלו על המדוזות פרטים נוספים...
נקרא על דקל ששכח את ארוחת הבוקר בבית. כנסו לשיעור ותגלו כיצד סייעו לו חברי כיתתו...
סיפור מרתק על ילד מקסים שקיבל מתנה ליום הולדתו. מה הוא קיבל? ומה קרה למתנה?
      שיר מקסים עלינו - הילדים של העולם. אמנם המעטה שונה אבל בפנים כולנו זהים.
יחידת לימוד מלאה לביסוס הקריאה לכיתות ב'-ג'. העשרה שפתית - הרחבת אוצר המילים התבניתי, חיזוק השטף והדיוק ומשימות הבנת הנקרא לפי רמות.
האם ראיתם דוב פנדה במציאות? יחידה מלאה העוסקת בבעל החיים האהוב.
מדוע יש לכלניות כל כך הרבה צבעים? כנסו לשיעור וגלו עליהן פרטים מעניינים נוספים...
לאבא שלי יש עבודה מיוחדת, הוא לובד מדים ונוהג בניידת. רוצים לשמוע על עבודתו של אבא? הצטרפו אלינו לשיעור מרתק.
סיפור מעניין שכתב יצחק נבון, על תרנגול אחד שחשב שבזכותו מגיע הבוקר.
ילדים רבים מתקשים לגשת למשימות המשלבות כתיבה. לכן עלינו לקרב אותם לתחום באמצעות משימות חווייתיות.