יחידה ראשונה בסדרת 'כתיבה נכונה'. נכיר את המילים הרטובות - הנכתבות באות ט'.
יחידה שניה בסדרת 'כתיבה נכונה'. נכיר את המילים הצומחות - הנכתבות באות ע'.
יחידה שלישית בסדרת 'כתיבה נכונה'. נכיר את המילים המלכותיות - הנכתבות באות כ'.
יחידה רביעית בסדרת 'כתיבה נכונה'. נבחין בין המילים 'עִם' וְ 'אִם' ומתי משתמשים בהן.
איך נדע אם המילה שקראנו היא בלשון זכר או בלשון נקבה? נוסיף למילה שם תואר מתאים!
מה הן מילות נרדפות? נכיר זוגות של מילים בעלות משמעות זהה או קרובה
נלמד על השעון ונתרגל את שטף הקריאה